Ceremua burun acmayi mutlaka ogrenin, onemli. Eve geldikten sonra cok lazim oluyor. :) dogru emzirmeyi ogrenin ve bebeginize ogretmek icin cabalayın. Bebekler emme refleksi ile dogar ama emzirmeyi ogretmek ize kalmış. İnsanlarin size karismasina izin vermeyin. Bebeginiz icin en doğrusunu annesi bilir :) banyoyu ac karnina aksamlari yaptirip uyutmanizi tavsiye ederim. Cok guzel uyuyorlar. Reflu yatagi ihmal etmeyin cok onemli. Gazini cikarmadan uyutmamaya calisin yoksa kusup uyanabiliyor ya da cok sanci ile kalkiyor. Cocuga kimyon rezene falan vermeyin. Gazlı olursa gaz damlalari var (sab simplex cok memnun kaldık). Kendinizi de gazsiz seyler yicem diye kasmayın. Cocugun yapisinda varsa gazli oluyor inanin. Gazsiz yiyecek yok 😁 ilk 15 gun mutlaka 2 saatte bir besleyin. Uyanmazsa uyandırın. :) hayirli olsun simdiden 🐥(2.5 aylık ikiz annesi)