Helena
Merhaba,
Allah analı babalı büyütsün inşallah yavrunuzu.
Nehir Bayram’a gitmeyi düşünüyorum. Ama hastane ile ilgili olumsuz yorumlar da okudum. Doktora yorumları okumadan içim ısındı ama size de sormak istedim. Hastane olanakları nasıl, personel ilgili mi, doktorunuza muayene için gittiğinizde çok bekleme gb. durumlar yaşadınız mı?
Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.
Sevgilerle…