berceste5155 Minigim38 senin damak zevkine kalmış bir şey ama ben ekşi aşerirken hep bu tarifi yaptım tuz zaten ekşiliğini bastırıyor tatlı tuzlu ekşi çok güzel oluyor
hukukcuanne_06 Minigim38 sanmıyorum çünkü annem normalken de doğrayıp yapıyprdu. Sadece kabuğundan bile yapıyolar elma sirkesini galiba