Minigim38 Kızlar eşime elma al dedim almış ama cok ekşi yenmiyor nerdeyse 1,5 kilo kadar var nasıl degerlendirebilirim. Kurabiye, turta falan düşündüm ama cok eksi olduğu icin tadı pek güzel olmadı 🥲
LamiyaCetinkaya Minigim38 kompostosunu yapabilirsin, tatlı meyveler de koyarsan dengeler, soğuk hâli güzel olur bence
berceste5155 Minigim38 üzerine limon tuz ve karabiber katıp yiyebilirsin şahane oluyor ya da kurutup yiyebilirsin
Ormanmeyvelii Ay aslında ben tam o tip kurabiyeleri daha çok seviyorum o tatlılığı bastırıyor daha hoş ağızda tat bırakıyor tercih meselesi tabi.
Asasasas berceste5155 karabiberi hiç denemedim ama tuzla efsane oluyor 😍 karabiberi de yarın deniyim 🌸
berceste5155 Asasasas hamilelğimin ilk zamanları ekşi aşeriyordum ve bu tarif aşırı iyi geliyordu bana sürekli yemek istiyordum karabiber tatlı bir acılık katıyor ve ekşiye çok yakışıyor
berceste5155 Minigim38 senin damak zevkine kalmış bir şey ama ben ekşi aşerirken hep bu tarifi yaptım tuz zaten ekşiliğini bastırıyor tatlı tuzlu ekşi çok güzel oluyor
EsraBaykara Minigim38 katı meyve sıkacağınız varsa elma limon maydonoz ile şahane detox olur :) hamileyseniz fazla maydonoz sakıncalı ama.. Birde semizotu salatasına çok yakışıyor. 1-2 hafta hemen bozulmaz ekşi elma tüketirsiniz.