4+6 yiz daha ikinci gebeliğim henüz doktora gitmedim ama cok iyiyim suan bi garip geliyo ilk bebeğimde karnıma kramplar girerdi aşırı yorgundum ama bu sefer sadece bi kere bi kramp girdi ve biraz halsizim bu kadar merak ediyorum açıkçası 6 haftalık olmayı beklemeye çalışıcam görmek için