Duygu37 geçmiş olsun bende 25 artı 6 günlüğüm cumartesi 3buçukta çok şiddetli bir ağrıyla uyandım kasığımda sağ taraf kasığımda ondan öncede 1 haftadır bel cukurumun orası ağrıyordu. Neyse 3buçukta uyandım gaz sıkışması sandım ne bileyim doğum nasıl sancısı nasıl aksam 7 buçuğa kadar sancı çektim. Dayanamayıp hastaneye gittim ntsgibi bi cihaza bağladılar ebe dediki baya baya sancın var seninn ilaç endol iğne seleston fitil ve serum bağlayıp yatış verildi. Etkisi gece 3 te oldu sancılar geçti alttan ve ultrasondan muayene ettiler açılma yok rahim uzunluğu iyi dediler. Yarın perinatoloji doktoru görecek selenton iğnesi bebek olaki gelirse cigerleri gelişsin diye iki doz yapılıyormuş son dozu yapıldı. Okuyacaklara bilgi olsun diye uzun uzun yazdım kusura bakmayın. Yarın ki duruma göre ne olacağına karar verecekler. İlacı bırakınca sancı geri mi gelecek korkusu yaşıyorum. Size nasıl işlem uyguladılar hastanede misiniz çıktınız mı ilaçları iğneleri bitirip bilgi verir misiniz