Deletedmom52620 3 tane 10lu hastane çıkışı aldım, 3 tane premature set aldım, 3 tane beşli takım, premature bebek bezi yenidoğan ıslak mendili şuanlık bu şekilde ilk etapta daha fazla şey aldım da dün bunları yıkadım ettim her ihtimale karşın. Zaten erken doğumda bildiğim kadarıyla küvözde kıyafet falan olmuyor sadece bezle duruyorlar. 26.haftadayım dedim artık gerisini doğum olunca hallederiz. İlk 3 aylık giyeceklerinin hepsini hallettik ama yatak dolap vs henüz almadım siparişini verdim de ne zaman gelirse artık 🤗