minnakannesi08 Zeynepdgn50 ilk gebeliğimi adete 3 gün kala öğrendim planlı olduğu için ikinci hamileliğin günüm geçmiş hiç fark etmedim 13 gün geçmişti düşük yaptım öğrendiğim günün gecesi şimdi tekrar hamileyim 3 gün gecikmeyle öğrendim sat 16 temmuz benim
MMelissaaa- Zeynepdgn50 adetim 3 gün geçince yaptım canım daha doğru sonuç verir. Adet günümde yaptım negatif 3. Gün gecikince yaptım pozitif
KeremikoBayky Zeynepdgn50 şuan test yapma bence benim 3 gün gecikmişti testte negatif çıktı sonra kanda çıktı
menessare MMelissaaa- geçmi yumurtluyorsunuz yoksa takvime göre mi? Ben gec yumurtluyorum galiba .. adet günü iki gün geçince test yaptım çıkmadı bugün gecikmenin 4. Günü daha yapmadım bakalım bir kaç gün daha beklicem iyice netleşsin diye sanırım :)
Papatyaa_1 Son adet tarihim 2 temmuzdu 4 ağustosda test yaptım pozitif çıktı, benim adetim düzensizdi bi ay 28 gelse bi ay 34 günde gelirdi ondan önemsememiştim erken yapmadım yani :)
Papatyaa_1 Seyma06 8 ağustosda kan testi yaptım 7bin800 küsür çıktı sonra 6 hafta 6 günlükken kalbini duydum çok şükür :) 🙏
MMelissaaa- Zeynepdgn50 valla ben bu ay umudumu kaybettiğim için hiç merak etmemiştim yoksa diğer aylar hep erkenden yapıyordum 😂
Brn23 KeremikoBayky negatif çıktıktan sonra tekrar idrar testi yapmadınız mı bi de kaçıncı günü kan verdinzi
ebrarmom08 Zeynepdgn50 bugun regl gunumdu olmadim ama karnimda siskinligim var goguslerde de igne batmasi felan hamile oldugumu duusnmuyorum 2 3 gun once test yaptim negatifti
JaleTogrul Zeynepdgn50 adetime 1 gun kala hic belirtim yoktu.. eltimin inat etmesiyle oylesine test yapip hamile oldugumu ogrendim🥰 Allah isteyen her kese nasip etsin🙏
JaleTogrul Zeynepdgn50 adetime 1 gun kala hic belirtim yoktu.. eltimin inat etmesiyle oylesine test yapip hamile oldugumu ogrendim🥰 Allah isteyen her kese nasip etsin🙏
Zeynepdgn50 TeoMom bende geçen ay erken gebelik testi yaptım silik çıktı kaset yaptım o da silikti sonra kan verdim kanda yok sonra adet oldum o yüzden erken gebelik testine güvenim fazla kalmadı
Zln2152 KeremikoBayky gecikmeden kaç gün sonra negatif çıktı? Bende 16 temmuzda adet gördüm döngüm 5 gün sürdü. Uygulamaya göre 12 ağutosta regl olmam gerekiyordu ama halen olmadım ve dün değil ondan önce ki gün idrar tes yaptım negatif çıktı 😖 sizin olay nasıl oldu?
MMelissaaa- menessare normalde her ay düzenliydi canım ama geçen ay geç yumurtlamışım çünkü kan testi verdiğimde 3. Günde 8 idi sonra 40 sonra da 387 oldu doktorum geç döllenme dedi. Size de öyle olmuş olabilir
menessare MMelissaaa- hayırlı olsun:) benimde her zaman düzenlidir bu ay böyle oldu bakalım bir kaç gün bekleyip test yapıcam :) sizin belirtiniz nelerdi acaba bende hiç bir belirti yok