Seyma0323 Ben ilk aşıyi 20. Haftada oldum hareket hissetmiyordum ozaman daha.. doktorum hareket hissetmene gerek yok demişti
BesimeSarikaya Kubraamer 20 haftada ilk doz 24 haftada 2 ’inci doz vurulduk ilki çok acıttı yalnız ogun ağır bir iş yapamıyorsunuz
Serraee Kubraamer canım bana da ebe 16. haftada yapalım dedi doktoruma sordum 20. haftadan sonra yaptır dedi bende sen de doktoruna sor öyle yaptır en iyisini doktorun bilir herkesin hamileliği kendine özgü
Kubraamer Serraee bende öyle yapmaya karar verdim doktorum 18 den somra yapıyorlar ama sen 20 de yaptır dedi
Asyabuse Canımcım mutlaka doktoruna danış benimki 20-24 arası tek doz olucaksın dedi mesela ikiz oldukları için tek dozmuş 🤷🏼♀️