Kubraamer sağlık ocağında ki bana da 18 demişti. Siz olmadan doktorunuza mutlaka danışın ben sağlık ocağındaki hemşire beni arayıp aşıya çağırdığında doktoruma söyledim oda bu şekilde söyleyince olmadım. Olcaksanız bile doktorunuz bilsin mutlaka. 17 bence de erken hafta olarak