aynur0101 babam vefat ettikten sonra evlendim sgk ya gittim çeyiz parası almak istiyorum dedim. Kimlikle başvuru yaptım bide ıban verdim imza attım 1 haftaya hesabıma yatırdılar parayı. 2 yıl alacağınız maaşı birden veriyorlar tabi annemden kestiler aydan aya bana verdiklerini. 2 sene sonra da annemin maaşı artacak o şekilde bir sistem