aynur0101 Evlendikten sonra sgk ya gidip annenizle gidip imza atmanız gerekiyor, babanız vefat ettiyse alabiliyorsunuz. En geç 1 ay sonra ziraat bankasına yatıyor, 1 yıllık alacağınız ücreti toplu alıyorsunuz. Fakat anneniz siz evlendikten sonra sizin maaşınız annenize yatması gerekiyor ama çeyiz parası alırsanız 2 yıl boyunca annenize yatmıyor….