Mellteml Raflesya her zaman aç giderim kan tahlili isterse diye. Nstye gireceksem çikolata tatlı bişeyler yer girerim. Yani tamamen haftanıza bağlı
Raflesya Mellteml Yarın 7+0 olacağım tahlil isteyeceğini zannetmiyorum ama kalbini dinlerim belki diye düşünüyorum normalde çarşamba günü gidecektim kalp dinlemeye biraz lekelenmem olunca yarına aldım randevu 😊
nilsmomy Raflesya haftanız küçük tok gidin🫶🏻🫶🏻 Sadece şeker testi yapılacağı zaman aç gel diyorlar oda 25. Hafta falan 🤗
Kb_plt Raflesya tok gitmenizi öneririm genelde gebe polikliniklerindrde aç gelmeniz önerilmez bununla ilgili afişler falan aSılı olur
Sevgi123__ Raflesya tok git canım doktorun odasına girmeden 1 tane de çikolata ye daha hareketli oluyor bebiş