Raflesya Yarın kontrole gideceğim aç gitmem mi daha iyi olur tok gitmem mi hangi şekilde bebeği daha iyi görebilirim ??
Kleopatra- Raflesya Test isteyebilir o an ben hep aç karnına gidiyorum. Yersem bir çikolata yiyorum ultrasonda görebilmek için ama onun harici yemek yemiyorum.
egesmommm Raflesya tahlil vermeyecekseniz tok gidin ama hamileliğiniz yeniyse doktorum hep sıkışık gel diyordu. Ultrasonda daha iyi görünüyor demişti.
Raflesya egesmommm 7+0 haftalık olacağım yarın tahlil vermem herhalde diye düşünüyorum ama sıkışıp gideceğim daha net göreyim diye çok teşekkür ederim 🥰
Minigim38 Tok git odaya girmeden önce kek cikolata gibi seyler yersen daha iyi olur. Bide benim doktorum bana her muayenede tuvalete sıkışık gel der