Kubrayigitttt18 arirangg 8. Gün yoktı ama 11. Gün 4.74 oldu sonra kaça yükseldi betanız şimdi kaç haftalıksınız sağlıkla gelsn
ilaydak443 Ben adet günümde rahatsizlandigim için doktora gitmiştim ve beta ya da bakmıştı 328 çıkmıştı 5 gün sonra kadın doğuma gittim 2500 kusur çıktı
ferhpnar duu ben 9 gün kala beta verdim 1.20 çıktı 4 gün geçti test yaptım pozitif sonra kan verdim 544 çıktı