Fatmasukes141214 Elifsahin93- Şule hocaya randevu aldım gidiyorum kızlar valla hormon test aldım diğerleri tatildeymiş
Drymama twinboymama Hadi ya bir süre yeni hamileyken gitmistim ilgili bir kadındı begenmistim ben sonrasinda sehir degistirdigim icin baska doktora gidiyorum ayrintilarini bilmiyorum cok 🤷🏻♀️
Fatmasukes141214 TeoMom valla mı ay inşallah teşekkürler canım internete yazıyorum ama pek anlayamadım
TeoMom Fatmasukes141214 Sadece prolaktin en yüksek 25 olmalı biraz sınıra yakın o kadardan bir şey olmaz mesela fsh önemlidir benim 8 civarı biraz yüksekti daha düşük olması beklenir senin gayet iyi o açıdan tsh ye de baktır blr ara canım aç karnına sağlık ocağında bile yaptırabilirsin hamilelik için o da önemli
Fatmasukes141214 TeoMom hersey gayet normal dedi ilişkiye gireceğim günü verdi 3 gün zaten %20’lik bi şans dedi hemen tutmasını bekleme 4 AY olmuş çok takıyosun ilişkiden sonra kalkma yastık koy belinin orya bacaklarını dik havaya dedi..güzel ilgilendi
TeoMom Fatmasukes141214 aynen bende yarım saat belimde yastıkla beklerdim ama doktorun dediği gibi çok takmamak lazım kafaya akışına bırakmaya çalış kimisinin 2 ay kimsin 6 ay kimisinin 1 sene süren bir süreç inşallah en kısa zamanda güzel haberler alırsın 🥰 bu arada ilişkiden sonra bekleyeceğin için enfeksiyondan korunmak için bol bol su iç canım