Benimde ilk gebeliğim. İlk haftalarda devletin gitmediğim hastanesi kalmadı. Hep ilgisizlik hep cevap vermeme insan yerine koymama. En sonunda koru hastanesi çukurambara gittim sonrası ne olur bilmiyorum ama en azından çok ilgililer takip ediyorlar doktoruma istediğim zaman telden ulaşabiliyorum sorularımı sorup cevap alabiliyorum. Psikolojik olarak çok rahatım. Tabi orda da doktor seçimi çok önemli biz tavsiye üzerine Elif Ozan Şahin e gittik ve şuan için memnunuz. Tavsiye ederim