Açıkçası devlet hastahanesi rezillik özel imkanınız varsa özele gidin. Devletten özele geçtim insan muamelesi gördüğümüze şükrettik eşimle. Asistanları, öğrencileri, şunu bunu.. Randevu alıyorum aldığım doktor değil yerine 3 tane öğrenci doluşmuş 1 dk bile sürmedi ultrason yattığımla kalktığım bir oldu, ultrason kağıdı bile vermediler. Ankara gata bu hastahane. Şehir hastanesi denk gelene iyi anladığım kadarıyla. Zübeyde Hanım da aynı. Kısaca devletler çöp