Brckose61 Fatoskty selam daha erken diye biliyorum 36 haftaligim daha yeni yaptilar o da rahatsızlığım var diye . Ağda kısmına gelince bu zamanlar tehlikeli olabilir diye biliyorum
Minnacksevdack Fatoskty benim doktorum yapmadı. 39. Haftadayım. Eğer 40 da gelmezse doğumu tetiklemek için yaparız dedi. Her doktorun tarzı farklı bu arada. Hemen yapanda var yapmayanda. Ayrıca bu hafta ağdaya gittim. Kasıldım biraz ama bir sıkıntı olmadı. 🙊
Kk39 Fatoskty çatı muayenesi için erken sanirim bende 37 de olmuştum birde 36 da ağda yaptırmıştim sorun filan olmadi yani yaptırılabilir sonuçta dıştan bi durum