Fatoskty Herkese merhabaaaa. 32. Haftamdayım çarşamba günü randevum var. Çatı muayenesi yaparlar mı? Şehir hastanesine gidiyorum. Birde son aylarınızda ağda yaptıran oldu mu ben kendimi kasarım diye çok tedirgin oluyorum
Mumoslu Fatoskty çatı muaynesi için erken geldi canım bana yapmaz diye düşünüyorum 38. Haftada yapmisti doktorum bana 💐Agda konusundada gebelikte bir fikrim yok ama yaptiran annelerimiz vardi uygulamada çok💐💐
CansuDRY Fatoskty Çatı muayenesi için erken. Yapmazlar. 38.haftamda ağda yaptırmıştım. Sorun yaşamadım.
Fatoskty Qnl gerçekten karnın büyüdükçe zorlaşıyor nasıl yapmam gerektiği hakkında fikrim yok. Sağolun
Fatoskty CansuDRY kendinizi nasıl kasmadan durdunuz. Benim ilk 3 ay kanamam oldu diye bu zamana kadar afedersiniz ilişkiden bile kaçtım 🤦🏻♀️ Ağda beni bayağı tedirgin ediyor
CansuDRY Fatoskty Normalde de kasmam. Diğer iki hamileliğimde de hep kendim aldım eldiven ve epilatörle. Ağrı eşiğim yüksek biraz. Ondan kasmadım belki.🤷🏻♀️Ama başka ağda yaptıran arkadaşlarım da var. Onlar da sorun yaşamadı. Sizin devam eden bir risk durumunuz varsa jilet kullanın. Boşuna stres yaşamayın.
EsraBaykara Fatoskty benim doktorum 37 de yapcam dedi. Ağda için de dün yaptırdım. Bugün 37 haftalık oldu. Umarım doğuma kadar çıkmaz . Muayenem 37+2 de. İyileşsin diye erken gittim ağdaya. Hassas ciltliyim şişti acıdı baya 😖 anca hafiflemeye başladı..
Neslihan1935 Fatoskty 36+2 yim ve 10 gun önce ağda yaptirdim inan gormedigin icin sadece psikolojik olarak acisini hissediyosun gorunce daha cok aciyodu😂😂
Fatoskty Neslihan1935 benimde canım çok tatlı değildir geçen kendime yapıyım dedim canım çok yandı devamını getiremediğim gibi gözümü de korkuttum 😂 kadın olmak çok zor