Mucize_24 merhaba canım anlatırken kendi hikayemi okudum sanki düşük sonrası yaşadığım kimyasalda doktorumda aydınlatmadı beni hatta denemeye devam dedi en azından olabilirliğini gördük dedi ya da hayatını yaşa daha yaşın genç daha evliliğinin tadını çıkar dedi genç dediği de 25 yaşındayım yani başka doktora gittim hikayemi anlattım 3 düşüğüm olduğunu 2 sinin kimyasal diğerinin kalbi durdu dedim ve benden genetik testleri rahim filmi istedi 3 ay da korun dedi haziran sonu gitmiştim pıhtılaşma çıktı kanımda düşük sebebim buymuş yarında tekrar gideceğim rahim filmi için gün alacağım🙏🏻 Rahim filmi sonrası bi çok anne adayı gebe kalmış onların şansından isteyenlere nasip etsin allah ilk gittiğim doktor kimyasalı gebelikten saymadı ve araştırmak istemedi erken falan demişti olur demişti 🤷🏻♀️ En son gittiğim doktor gebelikten saymayışına kızdı