Mucize_24 aşkım aynı şeyleri yaşamışız 😔 geçen Aralık ayında gelişmediği için kürtaj oldum 2 ,5 ay korundum sonra kimyasal oldu kan da gebelik vardı ama kese yoktu onu da kendi attı vucüt araştırdım kimyasaldan sonda bıçak altına yatmadığımız için korunmamıza gerek yokmuş sonra bir adet geçirdim belki de 2 adet geçirdim tam hatırlayamıyorum ama şuan gebeyim 😇 12 hafta olacak 2 gün sonra hiç umudunu yitirme sağlıklı beslen folik asiti asla ihmal etme kullan 😍❤️