Ysfgl_3003 Minikcennetim merhaba bende 17 haftalığım ilk hareketini iki gece üst üste hissettim iki gecedir de bekliyorum hissetmiyorum sanırım sende de oluyor mu
Minikcennetim Ysfgl_3003 oluyor canım dün sağlık ocağındaydım hiç hareketini hissedemiyorum bu ara dedim kalp atışına baktılar gayet iyiydi çok şükür 20.haftaya kadar düzensiz olması normalmiş