TeoMom Deletedmom52620 Evim küçük olduğu için el mahkum canım İstanbul şartları balkon diye verdikleri balkonumsuda kurutmak pek mümkün olmuyor 🫣
Deletedmom52620 TeoMom ay evimde yer olsa hemen alacağım bende gerçekten ütü mütü gereği kalmıyor çok güzel araştırdım da inan koyacak yer sıkıntım var
minik_koala_ve_annesi Deletedmom52620 ben tefal ultimate kullaniyorum canim cok menmunum hem buhar bar cok yuksek hem su haznesi 1.9 lt hemde hassas kiyafetlerde yeniden ayar gerekmiyor
TeoMom Deletedmom52620 Bende zaten Çamaşır makinasının üstüne koydum senin de banyoda öyle imkanın varsa yapabilirsin canım
Deletedmom52620 TeoMom ayy keşke olsa dolap var üzerinde olmasa direk düşünüyordum arkadaşım kullanıyor anlata anlata bitiremedi ya dedim alacağım şimdi ev almayı düşünüyoruz evi seçerken çamaşır kurutma makinası yeri özellikle olan bi banyo düşüneceğim.
Aag06 Deletedmom52620 https://ty.gl/mj6c45jiru şu namussuzu daha once almadigima cok pismanim valla gec kavustuk ama iyiki kavustuk cok memnunum valla kesin oneririm
Deletedmom52620 Aag06 ay buna bugün baktım şuan en rövanştaymış hatta tanıtımı filan yapılıyor kendi sitesinde yorumlarını da okudum ❤️ Bana fa böyle şerefsiz herşeyi yapan bir ütü lazım 😂 temizlik bulaşık
Merveberill Deletedmom52620 https://ty.gl/7b082fu04m annem yıllar önce kendisine almıştı sonra benim çeyizim için de almıştık
Aag06 Deletedmom52620 ahhahahah valla tam canavar bu utu al kesin mukemmel bisey ya ilk yaptigimda direk dedim ana bu utuyse bundan onceki kullandigim neydi😂😂😂😂
Tugbasnk Philips azur elite kullanıyordum ama aşırı derecede ağır bir ütüydü. Şimdi yeni Tefal GV9820 pro ekspress vision buharlı kazanlı ütü aldım. Eğer sürekli ütü yapan biriyseniz kesinlikle almanızı tavsiye ederim çok çok güzel.
Deletedmom52620 Tugbasnk Gmzbiri phılıpsı çok araştırıyorum şuan aslında bir nevi Kazanlı bakmamın sebebi tatil şehir dışı gibi yerlere de taşımak için istiyorum ama Kazanlı da da çok iyi markalar olursa onun İçin Seyahat ütüsü de tercih edebilirim çok teşekkür ederim ❤️
Gmzbiri Deletedmom52620 evlendiğimden beri philips azur kullanıyorum müko👍🏻 annem de almıştı o da çok memnun seri fark etmiyo azur çok başarılı yeni çıkanlar daha iyidir tabi kumaşa göre ısı ayarlayan falan vardı👍🏻kazanlı ütüler de güzel ama bana çok teferruatlı geliyo ve fazla yer kaplıyo 🤗tefalin ütüleri de çok başarılı. Ütü alacaksanız ya tefal ya philips başka markaya hiç gitmeyin