Blodreina_ benim odasındaki beşiğim sare büyüyen beşik diye geçiyor ve büyüdükten sonrada kullanılıyor yani yatak halini alıyor bir de anne yanında kullandığım 4 moms beşiğim vardı kendinden sallamalı falandı fakat onu 4 5 ayda bıraktım çünkü sığmamaya başladı çok kullanışsızdı şimdi de anne yanında babybjörn anne yanını kullanıyorum park beşik olanı değil çift katlı olanını aldım çok pratik evin içerisinde de taşıyabiliyorum salona, kendi odasına falan şu anda kızım 10 aylık çok rahatlıkla kullanıyoruz uzun süreli istiyorsanız benim deneyimlediklerimi alabilirsiniz babybjörnden çok memnun kaldım 4 moms çok kısa süreli olduğu için etmez bir fiyattı fakat kızım onda çok rahat uyuyordu o konuda hakkını yiyemem