haklisinesracim canım zaten sancıların gelrse bütün sancıyı evde cekersen gidip doğurmak 15 dk ni alır benim gibi😁 3dkda bire inince gtmistim ben hastaneye. Her ihtimale karsi gtmen en iyisi olacak son anda herşey olabilir allh korusun bebege degilsede sana olabilir kontrolsüz yirtiklar, fazla kanama, plesenta yapisikligi gibi gibi sayarsak bitmez olası durumlar.