haklisinesracim evde doğum hastaneden daha riskli. Kafa olarak rahat olmak istiyorsunuz haklısınız da ama şöyle düşünün ; katlanmak zorunda olduğunuz en fazla 2 gün var. Canınızı sıkacak durum ve söylemler için sizde patlayın çekinmeyin kimseden. Hastaneden çıkana kadar herkes etrafınızda dört dönmek zorunda. Suda doğuma bile steril bakılmıyor çoğu zaman. Riske atmayın bence..
Bir de olumlu düşünün iyi olsun, kötü kötüyü çeker. Sorunsuz atlatacağız,herşey çok güzel olacak gibi olumlamalar yapın. Düşüncelerimiz hayatımızı da etkiliyor . Hem ikinci doğumunuz ve iyi kötü herşeyi biliyorsunuz. İlkinden daha kısa sürecektir.. sağlıklı ve mutlu doğum diliyorum size 🌸