Ozge Twinmommm o bir çeşit akıntı gibi son haftalarda akıntılar çoğalabiliyor. Siz yine de doktorunuz ile irtibatta kalın 🌸
Edaeda06 Twinmommm ben gittim hemen baktılar işte bebek hareketleri nstye bağladılar sancıda yoktu rahim suyu gelirse gel dediler
Twinmommm Edaeda06 Sanırım benim de nişan değildi gelen bu haftalarda akıntı olabiliyormuş belki öyle bişiydi. Ağrım falan da olmadığı için sıkıntı yapmadım 😅😬
Ceremua Twinmommm rahmin kendini doğuma hazırladığı için akıntı o renk oluyormuş doktorum söyledi bana da doğum akıntıların başlamış diye yAni belki seninkide odur çünkü nişan kırmızı veya pembemsi vs tonlarda oluyor sarı renk olan genelde akıntı oluyor