Edaeda06 haftamiz hemen hemen ayni bende 37+5 im bu gece belim ve kasiklarim cok agridi ama nisan falan yok sanirim son zamanalarda gorulen yalanci sancilar ,bizimde 29 agustos sezaryen günümüz 😊 insallah 1 hafta daha bekler kuzucuklar, sizin cinsiyet kiz mi ?