Sevgiavc postu şimdi gördüm mesleğimiz senebiyle 3,5 sene çankırıda yaşamış biri olarak diyorum ki devlete asla gitme.. Doktorum diyen hoca yok hepsi tahammülsüz birde çankırıda yabancı oranıncok ve doktorlar bıkmış durumda. Eskiden yüksel sayın vardı ama sanırım artık yönetimde muayeneye girmiyor diye biliyorum.. Özelde kadriyeyi pek önermiyorum oma gidenlerin coğu aman erkek hoca olmasn mantıgındaki kişiler iti oldugu icin giden yok, genelde de amir memur kısmı ilhan hoca yada erhan hocaya gider. Erhan hoca iyidir ama vajinal muayene hic yapmadıgı icin rahimde kısalık filan gibi seyleri asla görmüyor, ilhan hocada senelerin doktoru ve perinatoloji uzmanlıgı var o bakımdan ona daha cok güvenebilirsin. Benim şu an yaşadıgım sehirde en uygun özel muayene 500 tl çankırı bu konuda oldukça uygun ama imkanın varsa Ankara ya git hem cok yakın hem orda daha iyi hocalar bulabilirsin karatekindeki ultrason cihazları bile öyle eski ki doktorun yanılma payı olabiliyor bazı seylerde. Renkli ultrason bile alamıyosun. Ben cok kötü tecrübe ettim Çankırıyı bu konuda ilkinde erhan hocaya gitim ikincide ilhan hocaya ikiside düşükle sonuçlandı erhandaki erken doğumdu yolu yarılamıştık malesef kötü kaldı aklımda.. kan sulandırıcı kullanmam gerektiği halde gerek yok dedi genetik testim raporunda vardı ama işte üzücü.. ilhan hocanın takip ettiği gebelikte boş gebelikti ona bişsey diyemem oldulça ilgili ben her muayenede ağlardım o önce sakinleştiril öyle yön verirdi.. yaşadıklarım tabiki takdiri ilahi doktoruda suçlayamam ama çankırıda rekabetin olmaması doktorun ilgisizliğini ortaya cıkarıyor ne yazıkki.. şimdi yeniden hamileyim inş sağlıkla kucağıma alırım. Umarım güzel bi gebelik geçirirsin çankırıda gitmek durumundaysan da ilhan hocaya git derim