Zeliha38 Ama bebeğim küvezde halen tüp felan taktılar sol çiğerde sorun var bu şeklide yaşayan varmı çevrenizde sizlerde bebek iyiye gider mi nasıl olur hanımlar 3 gün oldu doğum yapalı Bebeğim için dua 🤲 edermisiniz Allah razı olsun şimdiden dua edenlerden 😭😭
Kaahvelii Zeliha38 Sağlıkla gelir canım kucagına preklamsiden doğum yapan arkadaşım da bu hafta da doğum yaptı çok şükür sağlıkla büyüdü
Muallime_97 Zeliha38 Rabbim sağ salim sağlıklı bi.sekilde kucağıniza almayı nasip etsin bebeğiniz için sağlam durmanız lazım onun size ihtiyacı var. Bebeğiniz kaç kilo doğdu acaba benim de gelişim geriliği ve şu azlığında erken dogum riskim var
Zeliha38 benguuusk gece uykuda geldi altım ıslandı kalktım halen gidiyor hemen hastaneye gittim 1cm açılma suyun gelmiş dediler dogum oldu
Aminenin_annesi Zeliha38 kilosu falan cok güzel maşallah canım merak etme yakında çıkarırlar. arkadaşım da 34 te doğurdu 2 hafta kuvözde kaldi sonra eve götürdüler
Gamze955 Kilosu gayet iyi dogmus erken dogmasina ragmen. Cabucak toparlar insallah merak etmeyin.. Siz kavusacaginiz gunun hayalini kurun🧿🙏
Hediyebilir73 Arkadaşım 34+4 te 1.5 kilo doğurdu. Şuan yoğun bakımda, genel sağlık durumu iyiymiş. Kilo alımını bekliyorlar. Seninkinin kilosu gayet iyi cnm. İnşallah bir sıkıntı çıkmayacaktır…
Melteeeemm Zeliha38 Hiç korkma dua et 🤲🏻 33. Haftada doğum yapan arkadaşım var 20 günlük bir küvez süreleri oldu. Şimdi maşallah 8 kilo tosuncuk sağlıklı bir bebekleri var..
nevamm1 Zeliha38 aynı haftada doğum yapmışız canım 10 gün kuvozde kaldı çıktı benim kızım.solunum desteği almasi çok normal haftasında doğan bebekler bile alabiliyor bazen.canini sıkacak bir durum yok solunumu düzene girince çıkarırlar içini rahat tut
Zeliha38 nevamm1 inşallah canım benim iyi olur işte bnm sol çiğer de sorun var dediler tüp takmışlar biraz bu cnm çok sıkıyor 😭😭yan taraf böründen delmişler tüp bağlamışlar
Handenyildiz Zeliha38 ben yeni doğan yoğun bakım hemşiresiyim 3 kilo entüme 34 haftalık bebek yani 1 buçuk kilo olup ciğerleri hiç gelişmemiş bir bebeğin yaşadığına da şahit oldum ki bence seninkinin kötü bi olasılık hiç düşünme bile bence herşey çok güzel olur inşallah üzülme toparlanır haftası 36 yı dolar dolmaz çıkarırlar
Zeliha38 Handenyildiz vay gurban olurum sana inşallah tek kayserde ne oturuyorsan sana hediye alıp vereyim yeter ki yawrum iyi olsun 😭Rabbım evlatlarımız korusun onlarla imtiham etmesin inşallah