Benim 1. Saat 280 2. Saat 204 çıkmıştı. Doktorum 2 hafta diyetle takip istedi. Diyetisyen ne dediyse uydum ve hiç aç kalmadım 3 ana 3 ara öğün şeklinde beslendim. Ekmeğimi bile tartarak yedim, günde yarım saat yürümeye çalıştım. 2 hafta sonra gittiğimde sonuçları çok normal buldu ve insüline gerek görmedi. Benimki bile bu kadar yüksek çıkmasına rağmen diyete bağlılıkla çok kolay halledildi. İrademize sahip çıkarsak can sıkılacak bir durum değil inanın. Çok da sağlıklı besleniyoruz ayrıca bu da bir avantaj. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🙏