FundaKsm 😁😁 bilmiyorum ki valla ben biraz zor gebelik geçirdiğim için hep yatarak geçirdim ilk 16+3te hissettim 😁 şuan 20+5iz kıpır kıpır ama annemin demesine göre bende böyleymişim kızçem bana benzemiş sanırım 😁 gezerken felan bende hissetmiyorum ama yattığımda oturduğumda aman ALLAHım çokta güzel vuruyor diyorum şimdiden böyleyse 30. Haftalarda artık boks torbasına dönücem sanırım 🤭🤣