Simaeb Nesecrkc ahh canım benim Allah kolaylaştırsın, su gibi geçsin günler. Gebelik şekerim var kabus gibi geçiyor bu gebelik ondan çok dertliyim 1 gün bile 1 ay gibi sanki
Hilahila Kaderteke normali bekliyorum ilki de normaldi. Pazartesi tam 40da kontrole gidicem sıkıntı yoksa beklemeye devam
NDK Kaderteke Umarım tez zamanda sağlıkla gelir, bu sıcaklarda çok zor oluyor çünkü artık. Bu arada cinsiyet neydi bebisinizin ?