Simaeb Kaderteke ohhhhhhh ne güzel bir de gözlük koymuş ayıp ama ya 😡 kız benim daha 43 günüm var !!!!! kırkbeş ! Kırk 5 !!!!!!! 😫😫😫😩😩 ay imdat yaa!!
Kaderteke Hilahila normal doğum değil mi gidecek misin hastaneye yoksa sancının gelmesini mi bekliceksin
Kaderteke Hatice2323 ben Adana’da yaşıyorum sıcağın en deli memleketinde canım 😌klima açıyorum yapacak bişey yok yoksa sıcaktan duramıyorum
Hilahila Kaderteke normali bekliyorum ilki de normaldi. Pazartesi tam 40da kontrole gidicem sıkıntı yoksa beklemeye devam
Kaderteke Hatice2323 çok kötü sıcak buradaki sıcaklar yani çatlar insan eğer klima olmasa birde iki canlı olunca haliyle çok zor oldu benim için neyseki klimam var
Hatice2323 Kaderteke valla canim ben İstanbuldayım aslen elazigliyim buranın nemine alışamadım bir türlü nem çok berbat bisey yaaa. Ama bi daha hamile kalmayı düşünürsem ki inşallah bu sondur. Asla yaza denk gelsin istemem