denizefe Deletedmom434 ates olcer banada lazım tutuyon tabanca gb ondan alcam bnde buyuk oglm var bıde kucuk gelıyo smdı lazm olur
Deletedmom434 denizefe bende onlardan aldım wewellin 2 ay önce e bebekten 180₺ ye aldım şuan kendi fiyatı 400 indirimde 250
nilly Deletedmom434 öyle yapayım bari gercekten. Ihtiyac olacak mi olmayacak mi mamaya belli bile değıl.
Kivito nilly ihtiyaç olursa hastane versede kendi kullandıklarını veriyolar jokere bak küçükgramaş elli tl evolvia similac Kırk tl ydi
BusraAhmet nilly bence hic pahali bisey alma mamayi cunku bebek mamayla degil anne sutyle buyuyecek mamada icmezse bosu bosuna bozulacak cope gidecek benim arkadasimda almisti aptamil cope atti onun çocuk yemedi hiç
MelisHayal BusraAhmet bende 20 deyim başladık geçen hafta anca yani indirimdeki denk gelenleri alıyoruz araba araştırıyoruz beşik bakıyoruz derken zaman geçiyor hemen
Mavi20 BusraAhmet 27+1 deyim hala başlamadım 🤦♀️ Araştırıyorum sürekli 🤢 biri beni kaldırsın yerimden gazlasın lütfen 😂 bi tek odasını boyadık 🤷♀️
BusraAhmet Bende 3 tane hastane cikisi 2 tane kindaklik aldim bu kadar baska yok daha cok alinacak varda bebek kilolu dogarsa giydiremezsn diyolar o yuzden 3 6 aylik alcam bi kac tanede
deletedmom6295 BusraAhmet detaylı ultrasondan bir hafta önce arabasını aldık ilk. yavaş yavaş almaya devam ediyoruz
Simgeoncuozer Bizde 21 haftaligiz. Anne yanı beşik ve ana kucağı 2. El temiz denk getirip onceden almıştık dun de annem incik cincik sampuanin kadar alisverisini aldı. Odamiz eksik kaldı artık 😊😊
Hcrksk Detaylı ultrasondan sonra başladık.bitti tüm eksiklerimiz.36 olduk bugün eşimle lcw den uyku tulumu aldık mesela.herşey çok pahalılaşmış.bebecruz sitesinden astronot tulum aldım mother care 70 TL ye.kış bebeği olacağı için arada gözümüze çarpanları alıyoruz
Neffise Valla 18 haftalık ama epeyce bez stokladık bir hafta arayla 10 20 tl fiyat oynuyo. Az bi kaç tane kıyafet,işte yenidoğan için popo silmek için bebek pamukları ve ıslak mendil vs aldık. Bir iki emzik biberon temizleme deterjanı (biberon yok ortada daha 😂). Kampanyaya giren ucuz ne varsa başladık hayırlısıyla sağlıklı gelsin inşallah yoksa bu artışta hepsini aynı anda alan yandı
aslhnyz Ben kendi ihtiyaçlarım dışında bebeğin her şeyini aldım sayılır hep denk geldi 8.ayda almak vardı aklımda ama bir şekilde nasip oldu ve aldım indirim denk geldi bir şeyler oldu nasip bu zamanaymış ☺️ bebek için sadece şampuan,bez,ıslak mendil falan almadım onları da son zaman alırım inşallah ☺️
Neffise Bez prima aldık ıslak mendil uni baby ama yenidoğan için ıslak mendil yerine pamuk aldık popo temizleme için