minik_koala_ve_annesi Rica ederim valla bel ağrısındansa sıcağı tercih ederim de rahatsız olan da olmamış yorumlar cok güzeldi. Ayrıca kış geliyor zaten artık fazla rahatsız da etmez. Doktorunuza danışın zararı yok derse deneyin derim 😌 sadece bebeği biraz kaldırıp yükü hafifletiyor