1ciftyesilgoz 16 temmuzda adet gördüm döngüm 5 gün sürmüştü 12. Temmuzda adet görmem lazımdı işte 7,8 gün geçti işte ve halen ortada tık yok. Eşimin köyüne geldik hastahaneye de çıkamadım resmen işten güçten anlamadım artık birşey var mı yok mu belirti de yok ne adet ne de gebelik