Minikmucizelere Ayse98a evet sırt ağrısı bas ağrısı halsizlik terleme iştah artışı falan vardi senin var mi
Ayferzeynep Maşllah belli baya ikinci çizgi. Canm allah tamamına erdirsin inşllh 🤗🌸sürpriz yap bnce eşine
Elifmstf Duru_su12 oğlumu bende böyle öğrenmiştim ilk beta değerim 24.42. Çıkmıştı şuan 15 aylık olduk bile. Var gözüküyor kan verin bence hayırlısı olsun
_y0 Benimde erken gebelik testim böyle çıktı canım adetime 8 gün var beta 3,50 çıktı yükselir mi sizce
Duru_su12 _y0 ayyy hiç bilmiyorum ben daha kanda vermedim açıkçası test sadece 2 farklı markanın yaptım emin olmak için ikinci çizgiden arkadaşımın da biz gibiydi 1 aya doğumu var
Elifmstf Duru_su12 acilde kan ver bence varsa çıkar diye düşünüyorum. Çünkü yoksa o silik de çıkmıyor bende çıkmadı yani
Ayse98a Minikmucizelere komik gelcek ama ben bu belirtileri adete yakın oluyorum yaa şuan da öyleyim 😂😂
Bade0022 Duru_su12 var görünüyor kuzum 6 gün kala benimde böyle çıkmıştı kan vermiştim 15 cıkmıştı sağlıklı gebeliğin olsun canım
Gizemgksnmz Duru_su12 can bende 2 gün önce yaptım tek çizgi çıktı bugün 2 tane test yaptım biri erken gebelik testi biri kaset test. Erken gebelik testim çok net çift çizgi çıktı kaset testte senin ki gibi silik çıktı. Az önce acilden kan testi verdim sonucunu bekliyorum
Gizemgksnmz Duru_su12 bence eşine söyleme hemen bi kan ver önce sonuca göre şöyle ben daha önce test silik çıktığında kan vermeden söyledim sonra kimyasal gebelik oldu çok üzüldü benim daha önce 1 kaybım 2 kimyasal gebeliğim var o yüzden kesinleşmeden söylemek istemiyorum