LyllyL
Canım ben sana şöyle anlatayım genel olarak için rahat olsun. Ben evlendim 1 adet geçirdim sadece bebegım oldu şükür oğlum 7 yaşında 2. Sınıfa geçti. Ama etraf öyle bişey ki seni herzaman kemiriyor tek olur mu çocuk olsun e tamam bende istiyorum ama nasip değil diyemiyorsun çünkü insanlar bu sefer de bana çocuğu olmuyor gözüyle bakacak biliyorum. Çocukta büyüyünce baskı daha da artıyor ama biz geçen seneye kadar da düşünemedik ha bende hep bir tane daha kardeş meselesi vardı ama eşim cafe işi yapıyordu o zaman dükkan kirası pandemi girdi mi ev kira mi gelir yok gider çok mu bi dönem işler de kötüdeydi üst üste biriken kiralar bir iki biriken faturalar eve gelen icra meseleleri daha ne diyim ki ve ben bunları kımseye anlatamıyorum anlatmıyorum da özellikle kendi aıleme aç kalsam açımda demem yani öyle bir insanım nasibimle yetinmeyi de bilirim fazlasına hiç bi zaman takılmam başkasına da kendime bakarım. Ki ben aile olarak şükür baya iyiler ama ben eşimi de kendimi de kimseye muhtaç olmak gibi olsun istemedim.neyse bu dönemde de dahil insanlar peşimde ben zaten kendi sıkıntımla uğraşıyorum birde insanlarla. Ama her zaman sabrettim şükür ve dua bu kadar o zamanlar da geçti. Şimdi ben bazen anlatınca bile bizimkiler şaşırır ama o zaman bide bana sor neyse herzaman şükür. Sonra çocuk düşündük basladı benim kadınsal problemler. Kahverengi akıntılar bitmeyen 1 değil 2 değil 3 değil sonra gittim doktora neyse bılemedi bence saçma sapan dedi polip olabilir vs. Neyse yaz geldi memlekete gittik geldik o arada da arada o lekelenmeler oldu orda da gittim biraz polikistik över var dedi. Sonra geldık izmire İzmir de yaşıyorum. Oğlum okula başladı bizim maddiyat da düzeldi hersey geçicidir Rabbimden gelene razıyım kulundan gelmesin her Halime şükür.sonra bi doktor buldum devlette adam araştırdı ettı meğer bende süt hormonu varmıs o ara kanamalara sebep oluyomıs ve düzensizliğe. Bi akrabamızda da var ama onda göğsünden süt de geliyo ve beynınde bu hormonla ilgili adenom diyorlar kitle gibi bişey ama zararsız. Bende bi telaş bana da mr cekti mr temizdi ama sonuçlar yüksek. Sonra ilaca başladım korunmayı bıraktık kasım ayında başladım ilaca olmadı tabi her ay adet gelince bende stres korunmuyoruz neden olmuyor etraf baskısı da devam ama herkese diyorum eşim istemiyor o da sanki anlasmısım gibi ki haberi yok böyle dediğimden o da diyodu yeter bi tane diye. Neyse hazıran da Tatil oldu okullar annemlere geldı( izmire) ben de geldim aramızda 1 saat yol farkı var sonra ablam bize geldi sonra ben tekrar geldım onunla falan sonra kurban bayramı oldu ama benım günüm 1 hafta geçti bende o ay bi deneyim ilaç içmeyince değerim nasıl ablamda gelcek en azından dedm stresim de olmaz kafam da boş olur. Baktım günüm 7 gün geçti bayram tatili eşime de söyleyemiyorum test al desem negatif çıksa bendeki hayal kırıklığı ona da yansıyacak sonra bekledim ytatil bitince gittim eczaneden aldım test yaptım çift çizgiyi gördüm bir tane daha yaptım gene öyle sonra eşime dedim sonra o da erken gebelik testi varmıs adetten 1 hafta öncesine kadar çıkıyormuş sonuçları ondan aldı onda da pozitif olunca hemen beni götürdü yakındaki özele gittik 5 hafta 3 günlüktü meğer ben gebe kalmışım sonra gittik 6 haftada kalp atışını duydum sonra 8 hafta 5 günlükken kalbinin durduğunu öğrendik 7 hafta 4 günlükten gelişimi durmuş ve 8 haftalar da da kalbi durmuş pembe bi lekelenme olmustu onun üzerine gitmiştik ki böyle öğrendik. Tabiki üzüldüm hemde çok ağladım ama bir iki gün sonra kendime geldimm ve şükretmek için o kadar çok neden varken dedim . Onun bınun için mi yaşıyoruz yani …. Rabbim hayırlısını bilir belki doğacak bebegım kalp rahatsızlığı olabılırmıs ki doktor o yüzden vücut sağlıksız şeyleri atıyor dedi. Tabi o da teselli veriyor ama o an o şokla onu idrak edemedim. Ama hakkımızda en hayırlısını rabbim bilir. Ama geçmez dediğim sıkıntılarım da geçti en azından hafiffiz kimseye muhtaç değiliz kendimize yetiyoruz sağlığımız yerinde şükür şükür şükür çok takmakta bi yerde hormon dengesini bozuyor. Ama içini ferah tut Rabbimin gücü herseye yeter. Hersey onun izniyle olur. Onun bunun lafıyla olsaydıııı…sen Allahtan hayırlısını iste vaktı vardır o da bir imtihandır sabret sabrını kuvvetlendir isteğini duanı Rabbime yönelt emin ol olur… Onun katında hersey olur ol desin yeter ki herseyin sadece zamanı vardır belki senin ki uzundur belki de yakındır sabret kardeşim teslimiyet göster ben herkese dua ediyorum insalllah gönlüne göre olsun amma uzattım ha gönlünü ferah eyle 🥰🥰🥰