LyllyL Bir yıldır korunmuyorum iki defa kimyasal gebelik geçirdim okadar ovilasyon yaptım gebe kalamiyorum icim çok sıkılıyor moralim çok bozuk herkesin bana artık bebek yapın demesinden bıktım benmi çok abarttım acaba benim gibiler varmı
Gulkubra LyllyL bende 2 kere kimyasal yaşadım ama tüp bebekle hamile kalmıştım doktorum bağışıklık düşürücü ilaç verdi şimdi yine tüp bebek yöntemiyle hamileyim bence bir doktora gidin 1 yıl korunmadan uzun bir süre kendinizi de yıpratmamış olursunuz
Gmzgmz91 LyllyL korunmayı bıraktıktan sonra 2. ayda kimyasal gebelik geçirdim canım 5.ayda hamile kaldım. 35 yaş altına genellikle bir yıla kadar olmaması normal kabul ediliyor 1 yıldan sonra doktora gidilmesi öneriliyor. Bazen kafaya takmakta etki ediyor diyolar.Doktora görünmekte fayda var bence.
Naziminverasi LyllyL hiç canını sıkma bende öyleydim kimyasal olduysa demekki gebe kalabiliosun sevin dediler o üzüntümle sevinmeyi bırak anlamadım bile üstüne bi kere adet oldum ikinci ay hamile olduğumu öğrendim 27 haftamız bitti çok şükür çalışmaya devam et dr bekle demediyse rabbim en kısa zamanda sağlıkla nasip etsin 🙏
MorKelebek54 LyllyL abaetan sadece sen degilsin juzum her bebek isteye zaten abarti degil cok istedigimiz icin caba gostermeye calisiyoruz. Yani bu senin deyiminle aslinda abarti degil caba. Bende Aralık ayinda kimyasal gecirdim rabbim kimseye yasatmasin insallah. Bi doktora felan gitiniz mi kuzum
LyllyL Gmzgmz91 bende eşimde gittik neden böyle olduğunu merak ettim genetik tahlil istedim yapmadılar 3 defa düşük yapmak gerekiyordu adet oldum hormon tahlili yaptım temiz ultrasyon temiz smear temiz bı rahim filmi kaldı onuda bı dahaki adetten sonra dedi doktor ve hiç bir sorun yok
Gmzgmz91 LyllyL Rahim filmi dediğiniz Rahime ilaç verilerek çekilen varsa rahimde bozukluk onu tespit eden bir filmmis o mu oysa onu da çektirmek lazım hamileliğe engel olabiliyormuş rahim şekli bozukluklari. Bide folik asitin hamile kalmayı kolaylaştırdığı söyleniyor halk arasında tıbbi bı dayanagi yok ama aklınızda bulunsun
S1907 LyllyL bende 2 kimyasal 1 düşük yaptım,kan pıhtılaşması düşüğe sebep olur kimyasal gebelik farklı birşey ,devlet hastanelerinden randevu alıp eşinizle gidip yaptırabilirsiniz özellerde bu pahaladır
LyllyL Naziminverasi çok üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum artık doktor korun falan demedi her ay ovilasyon yapiyorum ama olmuyor normalde kafama takan biri değilim ama son iki aydır takmaya başladım nerde yanlış yaptığımi anlamıyorum vitamin içmekten yoruldum çevremdeki herkes bana danisiyo ne yapalım ne kullanalım herkes gebe ben kaldım oyle
Naziminverasi LyllyL bana en son dr um corasprin verdi hamile kalmadan önce kullanıyodum 100 lük önlem amaçlı dedi bide covid aşı muhabbetindem sonra çok olmuş öyle duydum sonra hamile kaldıktan sonra oksapar kullanmaya başladım test yapılmadı genetk olandan ama onların etkisi varmı bilmiorum bende ovulasyonla hamile kaldım eşimin spermler de çok sağlıklı değildi üstelik canını sıkma kolay değil biliorum ama en azından gerçekten hamile kalabiliyosun
MorKelebek54 Gmzgmz91 evet kuuzm bazi lari acir diye uyutulup yaptiriyo. Ben iki kere cektirdim ikisinde de sag tuoum acildi ilkinde gebelik elde ettim ama kimyasal di ikincisinde edemedigim icin bende doktorumu degistirdim. Rabbim filmi ger ekten cok iyi tabiki ama doktorun da iyi olmasi lazim benim ki gibi olmicak mesela 😂 cok iyiydi fakst biraz ilgisizdi yanineyse iste rwhim filmi tuplerde tikaniklik felan varsa aciyo yani covunlukla da rhim filmi sonrasi hemen hamile kaliniyo diyolar qma herkez ayni degil ben hamile kalamadim maalesef.
LyllyL Gmzgmz91 infolic combo kullanıyorum bı film kaldı bide onu yapalım İnsallah güzel sonuç alırım
Bsragrkan MorKelebek54 bende martta 12 haftalık bebeğimin kalp atışı durması sebebiyle kürtaj oldum. Bu ay da kimyasal geçirdim su an yumurtlama dönemindeyim deniyorum allahım insAllah hayırlısıyla sağlıkla nasip eder rabbim 🙏
LyllyL MorKelebek54 gittim hem devlete hem özele gittim canım ama içimi rahatlatan doktor yok sorun yok daha erken infertilite dememiz için 1 yılı geçmesi lazım deniyo
menessare Bende kimyasal geçireli bir yıldan fazla oldu … ebet insanları soruları cidden sinir bozucu oluyo ne hakla soruyolarsa…..
LyllyL menessare ya bide sevmediğim insanların sorması beni daha çok kahrediyor e hadi yapın bı bebek neyi bekliyorsunuz bide gülerek dalga geçerek konuşmalar sinirlerim alt üst
MorKelebek54 Bsragrkan kiz o zaman avokado ye 1 hafta cok fayali oluyo. Bende kasim da rahim filmi fekilxim qralikta kimyasal gebelik gecirdim bende yumurtlama testi kullandim yumurtlama gorduktwn ilk 1 hafta boyunca hergun avokado yedim faydasi oldu mu bilemiyoum ama cok faydasi oluyomus sende ye suan bende bulamiyorum ama file migrosda felan oluyo genelde buyuk marketlerde
LyllyL Bsragrkan aminnn İnşallah canım isteyen herkese rabbim hayirli sağlıklı eli ayağı düzgün evlatlar nasip etsin
Dmttthemum Bsragrkan ben de geçen sene 12 haftalık bebeğimi kaybettim su gelmesiyle nisan ayında kimyasal geçirdim sonra kan pıhtılaşması testi yaptırdım kan pıhtılaşması varmış bende şimdi tekrar hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum siz de yaptırın isterseniz aynı acıları Rabbim tekrar yaşatmasın bize sağlıklı bebeklerimiz doğsun inşallah 🤲🤲🤲
Gmzgmz91 MorKelebek54 evet yavrum yakınlarından yaptıranlar var hatta şekil bozukluğu olup operasyon geçiren de var tıkanıklık olup acilanda hiçbir sıkıntısı çıkmayan da. Sen bı folik asit kullanmayı denesene sonuçta vitamin birkaç ay bı kullan bakalım
pelindf LyllyL Ovülasyon takibi yapmadan ay içinde gerçekten istediğiniz zaman ilişkiye girmeyi deneyin birkaç aya bence hamile kalırsınız çünkü ovülasyon yapıldığında zevk almaktan çok çocuk odaklı düşünüldüğü için bence bir şeyler eksik kalıyor ama akışına bırakıp anın tadını çıkararak denerseniz mutlaka sonuç alırsınız sonuçta döllenme oluyor gebe kalabiliyorsunuz 🤲🏻🫶🏻
LyllyL pelindf İnşallah gerek kalmaz adetime 6 gün kaldı İnşallah bu ay güzel haber alırım dua edin benim icin
Furkan-Rukiye35 LyllyL Emin ol olmadığından değil bence sitresten. Bir de gebelik öncesi bütün değerlerin guzel olması da olmadı etkiliymiş. Yani d vitamin özellikle Demir vs özellikle gebelik öncesi en az 3 ay folik asit falan vs yada hepsini içeren multivitamin kullan. Mesela imom omega veya ocean mummy ikis hemen hemen aynı gibi içerisindeki folik asit değeri de guzel her multivitaninde folik ast bu kadar yüksek olmuyor genelde gebelere de veriyorlar. İçeriği vitamin açısından çok zengin. Birde tavsiyem arı sütü bal polen propolis karışımı yumutla gelişimi ve kalitesini artırıyor bağışıklık güçlendirici bunlar doğal şeyler. Ama en önemlisi kafandan çıkar bi kursa vs başla sakın ki o yumurtlama testi yapma o ilişkiye de stres altında girmene sebep oluyor. Ben hiç kullanmadım yapanlardan görüyorum. Kendini sal Rabbim hayırlısını bilir de olur Rabbim ol derse olur kimseye kalmamiş söylenenleri duymamaya çalış biliyorum çok zor ama kendin ve olmasını istediğin bebegın için biraz da olsa arkaya at onları engellemek için yada de ki eşim istemiyor ;) ama boşver genede hayırlısı rabbim sağlıkla nasip etsin 🥰
LyllyL Furkan-Rukiye35 canım vala herkese biz şuan düşünmüyoruz dedik esimde bende 30 yasindayiz dedikodu çıkarmışlar yaşları büyük ondan çocuk olmuyo diye bide örgü falan öruyorum temizlik takıntım var hiç boş vaktim yok zaten ama son iki aydır çok fazla istediğimde mi nedir kötü oluyorum negatif görünce 4 şişe d vitamini bitirdim 10 kutu infolic bitti coraspirin başladım geçen ay doktor vermedi kendim başladım 4 gun önce kan verdm sağlık ocağında herşey yolunda hiç bir sorun yok dedi demir alt sınıra yakın Ferro sanol verdi şimdi bide onu başladım yani benden sonra evlenip çikolata kisti olan bile hamile kaldı nasibimdemi yok bende anlamadım hayırlı olan böyle diye kendimi teselli ediyorum
LyllyL Naziminverasi ben asi yapmak istemiyordum ilk kimyasaldan sonra doktor mutlaka asi ol dedi hamile kalıp covid gecirirsen daha kotu olucaksin dedi bende istemeyerek oldum hatta korun 2 ay dedi asi yaptıktan sonra o şekilde uyduk dediklerine ama rabbim hayırlı olanı nasip etsin
MorKelebek54 Gmzgmz91 doktorumu degistirdim zaten kuzum yeni doktoruma gecen hafta çarşamba gunu gittim yumurtlama gordu catlatma ignesi yaotirdi klomen vermisti bide amq ben onun ne oldgunu bilmedigim 8cin bide doktorun ne dedigini unuttugum icin almadim yani ben hamilelik olursa kullanicam sandim megersem gebelik oncesiymis yumurtlawri kalitellestirs8n diye ama ben bunlari bilmeidgim icin kullanamadim onun haricinde advanced plus diye vitamin verdi o da guclu bi vitaminmis insalah lur bakalim hayirlisi 🤲🤲🥰🥰🥰
MorKelebek54 LyllyL kuzum ozelde zamna bakmiyolar ki biz de 1 senelik evliyken gittik ozele baktilar devlette dogru bakmiyolar ama