Mervissssss Arkadaşlar 28. Haftada tek böbreği 5,44 çıktı bu durumu yaşayan var mı bebek doğduğunda geçiyor mu ? Bebeğim erkek. Yaşayanlar yazabilir mi
okunmusciklet Mervissssss ilk gebeliğim de vardı bu durum benimde erkek bebeğim doğuma kadar düzeldi canım merak etme erkek bebeklerin çoğunda oluyormuş şimdi 15 aylık oldu bile
Eslemayse Mervissssss 20 haftalikken ayrintili ultrasobda bi bobregi digerinden buyuk demisti doktor banada.benim bebegimin cinsiyetide erkek.zamanla duzelir demisti.26+3 suan.hersey normal cikiyor.bi sikinti gorunmuyor diyolar doktorlar.erkek cocuklarinda olabiliyormus canim bu.sıkma canini..bana bide beyninde sıvı var bebegin demisti.gecmesse buyuk kafalı cocuklar olur.kafasına demir parcasi atilir demisti.oda gecti sukur.bn hep dua ettim.saglikla dogsunlar insallah
Mel16 Mervissssss 31 haftalık 25 mm bobregimiz. Yani anne karninda hicbit şey yapılmıyor. Sizin dediginiz olcu cok minimal bence korkmaniza gerrk yok dogunca gececektir.
eslemesila Eslemayse çok geçmiş olsun kac haftalikken kac cm di basindaki sıvı acaba bizimde 24. haftada belli olduda
Mrv_mlk İkiz gebeliğim var ikisinde de benzer rakamlar çıktı sonra geçti kuzum endişe etme perinatolog 7 mm sonrası önemli demişti 7 mm geçmezse kendi kendine geçer demişti
eslemesila Mel16 geçmiş olsun 25 mm mi yoksa cm mi benimki geçen hafta 10 cm olmuştu ve doktor böyle devam ederse sezeryanla alıp bebeğe müdahale etmemiz lazm dedi de
949494 Hiç merak etme canım benimkide erkekti bana da aynı şeyleri söyledi doktor detaylı ultrasyonda bakınca doğum yapalı 13 gün oldu çok şükür bişeysi çıkmadı o yüzden korkma bişey olmaz allahın izniyle
Eslemayse eslemesila 20 haftalikken 9 dedi doktor sınirda dedi 10 un ustune cikarsa buyuk sikinti dedi…suan 26+3 hic bi sorun yok allaha sukur normale donmus
Mel16 eslemesila 25 mm dendi. Sizinde cm değil mm olmasin olcumler mm olarak yapılıyor diye biliyorum. Benimde erken alma.ihtimalleri var. Stent veya ameliyat ihtimali söylendi mi?
eslemesila Mel16 stent veya ameliyat bilmiyorum ama doktor böyle devam ederse er alıp müdahale etmemiz lazm dedi ama ne olur bilmiyorum sizede çok geçmiş olsun
Semra41 Mervissssss benım oğlumda vardı sağ böbreği sola göre daha küçüktü doğduktan bi süre sonra kontrol ettırdıgımızde düzelmişti şimdi 9 yaşında Allah’a sukur hıcbır sorunu yok🤲🏻
minikkurabiyelerinannesi Mervissssss ben yaşıyorum canım doktorum özellikle erkek bebekler de gördüğümüz bi durum dedi hatta hiç korkmana gerek yok doğduktan sonra erkenden kıt kıt yaparız diyip güldü (erken sünnet olması gerekiyormuş ). Dün tekrar aynı konudan soru sordum ve bana takipteyim merak etme büyüme devam ederse bilgilendiririm dedi.
96Hamisanne Benimde bebegimmde çıktı detaylı ultrason da sol bobreginde genişleme varmış ama canım çok sıkkın internetten araştırdığım kadarıyla down sendromu belirtisi olabilir diyor iyice canım sıkıldı
Mavisperi 96Hamisanne tek başına bir bulgu değildir yaziyor ama ense kalınlığı dili burun kemiği ayak parmakları normalse bobrek genislmesi tek başına down sendromu için bir bulgu değildir doktorumuz
Mavisperi 96Hamisanne tek başına bir bulgu değildir yaziyor ama ense kalınlığı dili burun kemiği ayak parmakları normalse bobrek genislmesi tek başına down sendromu için bir bulgu değildir doktorumuz
esmom07 Detaylı da öğrendim 6 sağ 12 sol da genişleme var pazartesi kontrolüm var 24+1 iz şuan inşallah iyi gelişmeler duyarız hepimiz
eslemesila Eslemayse cok sevindim sizin adınıza lütfen bizede dua edermisin canm 30 haftalikken gittim hala aynıydı şuan 31 olacak her hafta kontrole gidiyorum mecburiyetten inşallah bizimde duzelir