Dilek-K0 Merhaba,
Burada herkes bireysel ve anonim kullanım sağladığı için yoğun kullanımın farkında olamayabilirsiniz.
Günlük 30-40 bin arası aktif Forum kullanıcısı var.
Forum kullanıcısının 3-4 katı uygulama kullanıcısı var.
Eğer ki moderasyon sistemi olmasa çoğu başlık anlamsız olur ve saatte açılan 40-50 postu anlamak için içine girip uzuuun metinleri okumak zorunda kalırdınız. Bu aynı zamanda arama özelliğini de kullanışsız yapmaktadır.
Etiket düzeni yapılmasaydı kategori olarak arama yaptığınızda örneğin: İstanbul’da bir hastane aradığınızda İstanbul hariç tüm illeri görebilirdiniz. Doğum hikayesi okumak için etikete girdiğinizde haricinde bir çok post görebilirdiniz.
Kullanıcılar birbirine istediği üslupta konuşur küfür ve hakaretlerle dolu kalitesiz bir ortam oluşurdu.
Bu şekilde yüzlerce örnek verebilirim.
Bir muhattap olmadan kullanım sağlamak istiyorsanız kaliteden yoksun bir çok Forum var zaten.
Eğer ki burayı kullanıyorsanız da kullanım rahatlığınızı sağlamak üzere gönüllülük esasına dayanarak yetkilendirilmiş moderatörlerimize teşekkür etmeliyiz.
Binlerce kişi düzeni sağlamak üzere yapılan müdahaleleri sorun etmezken sizin kişisel olarak algılamanızı ve moderatör annemize saygısızca bir yorum yapmanızı hamileliğin zorluğuna bağlıyor, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum.
Mutlu Forumlar.