_y0 https://resimyukle.io/r/12ctlpIOKT kızlar bat 28 Ağustos 10 Ağustos ta çatlatma iğnesi oldum kan sonucum 3,50 yükselme ihtimali var mı yada daha erken mi
arirangg _y0 Ben ince bir çizgi görüyorum. Beklenen Adet tarihine göre de beta çok da düşük değil. Artabilir 😍
Zehross03 _y0 8 gün kala benim 1.28 cıktı idrarda pozitifti aynı böyle silik bilmiyorum yaa belirtin varmı?
_y0 Meryyyy35 normalde hep <0.2 çıkıyor bu kez direk 3,50 çıkmış bu beni biraz umutlandırdı sanki doktorlar 5 altı yok diyorlar ama günüme kadar belki yükselir diye umut ediyorum
arirangg _y0 Benim de öyle 0.2 çıkıyordu. Sonra 4.74 çıktı. Sonra da arttı canım. Bana var gibi geldi 🥰
ipekveatlas _y0 hep 0,2 cıkardı simdi farklı cıkınca umutlandım demissin ya onun icin sordum her hastanenin referans değeri farklı oluyo canım ona takılma insallah vardır
arirangg _y0 evet canım yumurtlamanın 8. Günü 0.2’den düşüktü. 11. Günü de 4.74’tü. Sonra bir daha 17. Günü kan verdim. 320 çıktı
_y0 arirangg 10 cu günümde 3,50 çıktı kuzum birde aşırı beyazımsı akıntı bel kasık ağrısı çekiyorum testlerim pozitif çıkıyor o yüzden kana gerek duydum düşük bi rakamda üzülmedim değil tabi 🫣
arirangg _y0 10. Gün için düşük değil kuzum. Hem testin de pozitif. Bence birkaç gün sonra yine kan ver. Bence sen hamilesin
menessare Benimde yumurtlama 10 uydu 19 unda kaset test yaptım çıkmadı iki gün gecikmeyle . Erken gebelik testi yapsam çıkar mıydı acaba sizinki çok erken çıkmış maşallah ben çİzgi görüyo:)
iremsenpli11 Çatlatma ignesinin etkisi en az12gunde en fazla 14gunde geçer çatla ignesinden 16gun sonra test yaptığımda pozitif gördüm ve o gün kan verdim değerim 99du .