Iremshn ay aynı gibiyiz degil miiii 🥰 boyunu hatırlamıyorum 🫣 ilk sezeryan ikizdi benim o yüzden cokkk zorlandım cok kötüydü 😅 Allah’ım inşallah bunda öyle olmaz kolayca atlatırım kolayca ayaklanıp toparlanırım diye umut ediyorum 🤲 bünyeden kaynaklı bence, benim bünyem cok zayıftır cok hafif soguk suda dahi hasta olan bi yapım var 🤭