Misssitare [silindi] 33+5 biraz şiyayetlerim arttı ama konuşup da negatif düşünceyi üzerime çekmek istemiyorum. Hamileliğim normal sürecinde ilerliyor ben ve bebeğim sağlıklıyız gibi telkinlerde bulunmaya çalışıyorum😇
bayanelaa Iremshn benimde erkek 😌 ikinci gebeliğim 🤭 bebisiniz kilosu nasıl acaba mahsuru yoksa ? Doğum şeklinizi konuştunuz mu
Iremshn bayanelaa yok konuşmadım 35de gidicrm o zaman konuşcam. 32de 2 kiloydu sizin bebişin kilosu kaç
bayanelaa Iremshn bende 35de gideceğim nasip olursa,25den sonra alabiliriz demişti benimki sezeryan olacak ilk doğumum sezeryandi. 32+5te 2 kilo 20 gramdı biraz dusuk gibi geldi bana ama cok beslenemedim mide yanmasından. Suan şurup kullanıyorum biraz daha iyiyim kontrole kadar dikkat ediyorum bakalım artık
Rabishanim Kleopatra- bıtek benım burnum boyle sanıyordum bende 32 ye gircem 2 gun sonra.son 2 haftadır burnun kapanıo sürekli cok rahatsz edıcı.🤷🏼♀️
Frida099 [silindi] 33. Haftam yarın Bitiyor, Ufak ufak valizini hazırlıyorum, kıyafetlerini yıkadım, ütüleyecegim, sıcaklar çok kötü etkiliyor,bir an önce yaz bitsee diye bakıyorum 😌
Ibooya 9 Eylül sezeryan günümüz 35 haftaligiz şu anda kıyafetler herşey hazır sadece valize koyulacak okadar.🙈 karnım öne doğru büyüyor ve çok yanma yapıyor ayaklar dersen Allah versin buzlu havlu ile serinlemeye çalışıyorum 😂 ne uyku var ne bişey Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🥰
[silindi] Ibooya maşallah allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin havalarda serinlerse işimiz biraz kolaylaşır sanki😋