34+0 az Bi iş yapsam ayaklarım hemen davul gibi oluyor. Yattığım yerden kalkana kadar canım çıkıyor. Gece dönmek isterken galiba belim kırılıyor diye düşünüyorum. Normalde terleyen biri değilim fakat bu yaz ekstra ekstra sıcak geçiyor 😁. Arada göbüşü unutup tezgaha toslamalar, eğilip yerden bir şey almak isterken ‘noluyo neden eğilemedim’ diye anlık afallamalar. Bide bugüne kadar 2-3 kg aldım daha fazla alsam halim ne olurdu düşünemiyorum 😁. Bakalım önümüzdeki haftalar neler gösterecek sağlıkla gelsin inşallah tüm minnoşlar 🥰.