Fatma-onal benımkı normaldi aslında ½ hafta önden gıdıyordu son kontrolde gelişimi daha da arttıgını⅔ hafta önden gıttıgını soyledı bebekte çok asagıda baskılıyor dedı çatı da darlık olunca çokta normali zorlayıp sezaryene cevırecegımıze o anda sımdı karar verelim dedık ne bebegı ne de kendımı zora sokmak ıstemıyorum bı oncekınde yaşadım olumun kıyısından dondum