37+0 ken doktora gittim Bebeğimin kilo 2700 gram çıktı doktor dedi kız besleyememmişsin bebeği planlı olarak 29 Ağustos’ta sezaryan olucam acaba o zamana kadar kilo alırmıbuada aranızda böyle olan warmı? Bebeğimin kilo alması için ne yapmam lazım kiloluyum fazlada yiyemiyorum şişkinlik yapıyor 103 kilo ile hamile kaldım şuanda da 108 kiloyum