Demhat canmyavrum aynı durumdayım. Bir de 30. Hsaftadan beri erken doğum riskim var. 38+4 oldum gelen giden yok. Her gün acaba nişan su gelecek mi diye bekler oldum. Artık doğsun sağlıkla ve hayırlısıyla